Translate

Wednesday, January 04, 2006

Η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά ;

 

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Η ώρα κοντεύει 5 μ.μ. Σε δυο ωρίτσες θα είμαι στο σπιτάκι μου. Μόνη!
Σπάνια περίπτωση για χειμώνα, μοναδική θα έλεγα. Εγώ και τα ντουβάρια!
Ότι πρέπει για να αφιερώσω λίγες ώρες για πάρτη μου. Τέλεια! Αρχίζω να καταγράφω νοητά το πρόγραμμα.
Χμμμ τι χρειάζομαι ;

- Αφρόλουτρα, άλατα, κρέμες, ενυδατικές και ότι άλλη αηδία κυκλοφορεί για να καλυτερέψει αυτό που οδεύει με ταχύτητα φωτός στη μοίρα του. Τουτέστιν χαλάρωση και ρυτίδες. Ok για το πόδι της χήνας δεν μπορώ να κάνω κάτι (μακριά από μένα τα bodyline), αλλά τουλάχιστον θα μουλιάσω και μπορεί να κοιμηθώ κιόλας μέσα στο καυτό νερό. Μια βόλτα από τον Χόντο τσάκα τσάκα, 10 λεπτάκια το πολύ θέλω. Εκστασιασμένη από την απατηλή φαντασία μου συνεχίσω το σχεδιασμό των εγωιστικών μου απολαύσεων.

- Μια πλούσια σαλάτα να περιδρομιάσω μόνη μου! Σιγά μην χάσω ώρα από τον πολύτιμο για την πάρτη μου χρόνο για μαγείρεμα. Μια σαλάτα γίνεται στο πιτς φτίλι. Δεν θέλω πολλά πράγματα, απλά και ελαφριά. Μαρουλάκι, άνιθο και καπνιστό σωλομό μαρινάτο. Ωραία λοιπόν, κατεβαίνω Γλυφάδα (στον δρόμο μου είναι) μπαίνω στο γνωστό ΣουΜού και τα παίρνω. Ρόκα άγρια και πιπεράτη έχω σπίτι. Με τα χεράκια μου την μάζεψα προχθές από το νησί. Χαλάλι το δίωρο μέσα στα χωράφια, όρη και άγρια βουνά και υψίπεδα για χόρτα.

- Ένα καλό βιβλίο. Τό’χω και αυτό, προχθές το πήρα. «Άνεμοι Πολέμου» του Πρέσφιλντ. Εξιστορεί μυθιστοριογραφικά την ιστορία του Αλκιβιάδη και της εποχής του. Από το καλοκαίρι έλεγα να το πάρω που μόλις είχα τελειώσει μέσα σε τρία 24ωρα τις «Πύλες της Φωτιάς» του ιδίου, αλλά πότε να το διαβάσω; Αυτό ρουφιέται δεν διαβάζεται!

- Και ένα ποτάκι. Μαρτινάκι rosso με πάγο και μια φετούλα λεμόνι. Χαλαρή, φρέσκια και παρφουμαρισμένη στον καναπέ με μόνο φως το λιγοστό του πορτατίφ να απολαύσω το βιβλίο μου. Μη σου πω ότι θα ανάψω το τζάκι και θα διαβάσω αραχτή στην μπερζέρα μου. Χωρίς τεχνητό φως, μόνο της φλόγας που σιγοκαίει.

Η ώρα πήγε 6 μ.μ. Κλείνω πισί, κλειδώνω συρτάρια και χαιρετώ. Γεια σας, και χαρά σας και αέρα στα πανιά σας, εγώ την κάνω για σήμερα.

Ευτυχώς το λεωφορείο δεν άργησε. Το ομολογώ. Ανήκω στο ένα; δύο; δέκα τοις εκατό; του πληθυσμού που αυτοκίνητο έχουν και τιμόνι δεν πιάνουν. Θα το διευθετήσω και αυτό. Τούτο το καλοκαίρι θα πάω για δίπλωμα. Βέβαια κάθε χρόνο τα τελευταία δεκαπέντε το ίδιο λέω, αλλά που θα πάει ή θα μου κάτσει το schedule ή θα βαρεθεί το στεφάνι μου να κάνει τον ταξίτζη.

Δεν υπάρχει πιο βαρετή διαδρομή μέσα στο καταχείμωνο, σκοτάδι, να πορεύεσαι με το λεωφορείο στην παραλιακή. Το καλοκαίρι είναι χαρά Θεού, σε φτιάχνει η θέα της θάλασσας, σε οξυγονώνει. Τον χειμώνα όμως είναι σκοτεινά, καταθλιπτικά, τρεις και ο κούκος στο όχημα και μια μπόχα υγρασίας και κλεισούρας που σου’ρχεται να ξεράσεις. Το τραμ είναι σαφέστερα καλύτερο αλλά περνά κάθε μισάωρο, μην πω 45λεπτο. Δεν είμαι για να χάνω χρόνο. Θέλω και τα δευτερόλεπτα για πάρτη μου.
Λίγο τα σκαμπανεβάσματα, λίγο τα ξεκίνα-σταμάτα γλάρωσα στο όχημα και παραλίγο να χάσω την στάση.
Περνώ απέναντι, ο δροσερός αέρας με ξυπνά και μπαίνω στον Χόντο. Πλάκα πλάκα, μια ωρίτσα την έφαγα. Να και ένα σαμπουάν, αυτό το αφρόλουτρο ή το άλλο; Να δω και το καινούργιο αρωματάκι που μου είπε η Νικολέτα, να ρίξω και μια ματιά στο cookshop στον υπόγειο, ευκαιρία είναι. Εξάλλου έχω χρόνο.

Ώρα για το ΣουΜού, απέναντι είναι. Για τα σαλατικά. Εντάξει, ας πάρω και το γάλα του καλού μου. Με την ευκαιρία δεν παίρνω και λίγα αλλαντικά που τα πεθύμησα; Μμμ και τυράκι. Άδειο είναι το ψυγείο μετά τις διακοπές. Λίγο εδώ, λίγο εκεί έφαγα άλλη μια ώρα στο ΣουΜού. Πήγε 8.30 μ.μ και φορτώθηκα και σαν το γαϊδούρι. Μία η λύση. Ταξί! Και το πήρα και έφτασα στο 10λεπτο.

Ανοίγω με λαχτάρα την πόρτα, ανάβω τα φώτα και τι να δουν τα ωραία, μεγάλα και μελαχροινά ματάκια μου;

Γαμώ την γκαντεμιά μου, την Ρώμη και το Κολοσσαίο της μέσα!!!

Ένα σπίτι αλάν ντουφάν! Τρεις μέρες ήταν ο καλός μου στο σπίτι μοναχό του. Τι μέρες, νύχτες. Νύχτα έμπαινε, καθόταν ήσυχα ήσυχα στον καναπέ, έπαιζε το playstation του, κάπνιζε τα τσιγαράκια του, κοιμόταν στο κρεβατάκι μας... Πως τα κατάφερε και έκανε όλο το σπίτι στάβλο; ε; πότε; ΠΟΤΕ;

Ψυχραιμία κορίτσι μου, ψυχραιμία! Όλα γίνονται με μέθοδο.

Ανοίγω ψυγείο και μπουζουριάζω τα πράγματα. Χώνω στα ντουλάπια ότι χρειάζεται. Δεν βάζω και το πλυντήριο να πλένει μέχρι να τελειώσω;
Σεντόνια, πατάκια, χαλιά, τασάκια, ρούχα, σκούπισμα, ξεσκόνισμα, σφουγγάρισμα, μάζεμα.... Πήγε 11.30 μ.μ Οκ ακόμη προλαβαίνω. Θα χαλαρώσω με το ζεστό μου το μπανάκι, θα αλειφθώ κρέμες και βοτάνια, τα πιω και το ποτάκι μου και θα έρθω στα ίσα μου η δουλάρα! Βιβλίο δεν το βλέπω να διαβάζω, μάλλον λίγη τιβούλα για νανούρισμα.

Τέλειωσε και το πλυντήριο. Ας τα απλώσω μην τα έχω στην μέση.
11.45 μ.μ. - φτου! Τέλειωσε το ζεστό νερό. Ανάβω την αντίσταση. Σε μισή ώρα θα είναι λάβα.

Μέχρι το παγωμένο νεράκι να γίνει ποτάμι λάβας να συνεφέρω το κορμάκι μου περιμένω στωϊκά καθήμενη στο κρεβατάκι μου, πάνω από τα στρωσίδια μην τα βρωμίσω η άπλυτη πλύστρα.
12.00 π.μ. - Πεινάω... δεν έχω το κουράγιο όχι να φτιάξω την σαλάτα αλλά ούτε και να την φάω.
12.15 π.μ - Νυστάζω...δεν έχω το κουράγιο να σηκωθώ να κάνω μπάνιο. Άσε, αύριο το πρωί πριν φύγω για την δουλειά. Τι; ναι! χμμμ.. καληνύχτα αγαπημένο μου ημερολόγιο χχχρρρρρ ψψψψψψ χχχρρρρρρ ψψψψψψ.......
 Posted by Picasa

6 comments:

Bad Wolf said...

Άντε,ενώ είσαι στους αρραβώνες,οι άλλοι δουλεύουν για σένα!!

Λοιπόν,για την επόμενη φορά,θα κάνεις τα εξής:

α)Διακτίνιση από τον Πειραιά στο σπίτι (για πληροφορίες, στον Doctor Spok από το Star Treck)

β)Αν αποτύχει η διακτίνιση,καταφεύγεις σε απλή λύση:φτιάχνεις ελικοδρόμιο στην ταράτσα κι καταφτάνεις ψηλοκρεμαστή.

γ)Αν οι γείτονες παραπονιούνται για ηχορρύπανση,τηλεφωνάς στη μάγισσα της ομώνυμης σειράς κι τη ρωτάς πώς καθάριζε το σπίτι με χαριτωμένο κούνημα της μυτούλας της!

δ)Τέλος,αντί να πάρεις καλλυντικά και σαλάτες,πληρώνεις μια οικιακή βοηθό να σου καθαρίσει για μια μέρα και κάνεις αφρόλουτρο με φτηνό τζελ από το Lidl,ή βλέπεις το υπερ-ρομαντικό Pride and Prejudice (θα σ'το στείλω εγώ).

Μια και ανέφερες τις Πύλες της Φωτιάς,έκανα σήμερα μια συνταρακτική ανακάλυψη!Γύρισαν σε ταινία τις Θερμοπύλες με τον τίτλο '300'.Πρωταγωνιστής ως Λεωνίδας,ο υπερ-γκόμενος Gerard Butler,εκ Σκωτίας.Περιμένω τρελή απαγγελία του 'Μολών λαβέ' με σκωτσέζικη προφορά!Ας είναι,ο Gerard είναι πολύ ωραίο παιδί και μου έκανε εντύπωση όταν τον πρωτο-είδα στο 'Φάντασμα της Όπερας'-όπου ήταν και παραμορφωμένος!-,οπότε αναμένω να μας καταπλήξει με περικνημίδες και συνολάκι χλαμίδα-σανδάλι...άντε,ελπίζω να βγήκε καλή η ταινία,γιατί η Τροία και ο Αλέξανδρος δεν είναι ταινίες που θα μείνουν ακριβώς στην ιστορία..

ΥΓ:Για φωτό του Gerard από το 'Φάντασμα',κάνε κλικ στο:
http://www.imdb.com/gallery/ss/0293508/C123-29.jpg?seq=74

Για το site της ταινίας,πήγαινε στο http://300themovie.warnerbros.com/.Ενδιαφέρουσα αισθητική,εμπνευσμένη από κόμικ.Αλλά οι πολεμιστές πολύ λιτά ντυμένοι...μου θυμίζουν αρχαία αγάλματα...για να δούμε...

peftasteri said...

Καλά....
πότε έφυγες, πότε έφτασες, πότε δικτυώθηκες;

Την διακτίνιση την "δουλεύω". Είναι η μόνη λύση.

Τις "πύλες της φωτιάς" τις διάβασες; Ήξερα ότι θα γίνει ταινία, αλλά άμα είναι να δω τον Λεωνίδα αλλά Κόλιν Φάρελ ή Μπραντ Πίτ (ωραίος ο Μπραντ, καλός, καλότατος, αλλά να τρίζουν τα κοκκαλάκια του ήρωα δεν το αντέχω)δεν θα ξαναδώ αμέρικαν μούβι. Είναι που είναι στραβό το κλίμα, να το φάει και ο γάιδαρος;

Bad Wolf said...

Kati mou kanei h tainia...Mphkes sto site?Exei ena video opou deixnei skhnes kai einai polu afairetikes.

Tis 'Pules' den tis diavasa,alla tous Persikous polemous tous exw 'liwsei'.

Ap'oti leei o skhnotheths,vasisthke se ena komik pou kukloforhse edw kai kairo..Apo istorikh akriveia den kserw ti tha paiksei,etsi ki alliws tainia einai,uparxei poihtikh adeia-alla fainetai oti sevasthkan ta vasika (oloi skotwnontai sto telos,den exei 'happy ending'!!!).etsi kai dw ton Lewnida-Butler na anashkwnetai apo to swro twn pethamenwn kai na gurizei sthn Sparth kai sto suburbian spiti kai sth sumvia...tha skasw!

peftasteri said...

Μπήκα και είδα βιντεάκι.

1ον
είναι βασισμένο στο γραπτό του Φρανκ Μίλλερ και ουχί του Πρέσσινγκ. Οι "πύλες της φωτιάς"είναι του Στίβεν Πρεσσινγκ, (ιστορικώς αληθέστατος, διηγηματικώς ανατριχιαστικά ευχάριστος) και μα τα 1000 σκουμπριά, αξίζει να μπω στον κόπο να στο στείλω! (χιχι)

2oν
Δεν ξέρω τι λέει ο Μίλλερ, αλλά κύριε σκηνοθέτα μου, γιατί τον στρατό τον έχετε ξεβράκωτο; για να φαίνονται τα μούσκουλα; Ποιος σας είπε ότι πολεμούσαν ημίγυμνοι με σλιπάκι; Ωραιότατη στολή φορούσαν οι Λακεδαίμονες και λοιποί Ελληνες, με τις περικνημίδες τους κλπ κλπ που ζύγιζαν περί τα 40 κιλά

Άσχετο με την καλή νοικοκυρά, σχετικό με την φιλομαθή δούλα και κυρά.

Bad Wolf said...

Ki egw anarwththika to idio sxetika me ta slip...Prwth antidrash mou arnhtikh,meta omws skefthka oti moiazoun me arxaia agalmata...Idou istorikh anakriveia-gia na doume omws,tha leitourghsei kallitexnika???

Mh steileis tis 'Pules',hdh pernaw fash nostalgias...mhn faw kamia frikh!!!

Magica de Spell said...

Στην καρδιά μου μίλησες πεφταστέρι.
Το χω δει το όνειρο, πολλές φορές.
Σε νοιώθω.